Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

CLICK BELOW TO SUBSCRIBE FOR FUNNY VIDEOS 24/7 www.youtube.com THUMBS UP AND LEAVE A COMMENT FOR MORE HARLEM SHAKES! Harlem Shake (Terrorist Edition) www.youtube.com hot halfnaked girls harlem shake www.youtube.com The Harlem Shake (Park Avenue Mimeo Nemo Edition) www.youtube.com Harlem…

Comments

malkatamutra says:

yep i agree, nobody can believe about this quickly. i can tell you one thing, i’ve been getting paid about $200 a week just for letting brands know what i prefer to buy. i found it here: bit.lyXSSYtk

asianmancool says:

0:55 WHAT IS THAT ON THE BACKROUND?

jjones46046 says:

Thats weird. The pitch was off

Slimezombie2012 says:

Some are funny and some are wrong

MrArkaham says:

What Fuck is this
???

matheus barros says:

OMG!


CompilationCentraI says:

sexu shitt nice assss

mike52011 says:

Can’t stop watching that ass shaking 0:53 – 1:13

moemuttons says:

i want to do it

DirectorOfTheDay says:

ahahaha epiiiiccc

Craig Walton says:

o OH


Kendrick BaldwinTV says:

No wait 1:18 I WANT TO BE A FREAKING MANICAN!

Kendrick BaldwinTV says:

YES 1:01 LOVE IT!

ElPatoSabroso says:

Saludos a todos XD Soy cantante y autor, y estoy invitando a todo el mundo para que escuchen mi música. He subido una de mis canciones titulada “Esa Sirena”, y me encantaría saber su opinión, y si se suscriben sería genial. Soy Mexicano y tengo 28 años. Espero que les guste, de antemano les agradezco todo su apodo, y les deseo un excelente día, tarde, o noche. Buena Vibra!!!! Pura vida [email protected]!!!!

MrSouthphillyitalian says:

sexy ass azn girls

GibbsTheHuman says:

RIP headphone users

Shaun Pasoz says:

Look up the pornstar one

LevelsDesign says:

1:15 PORN IT 😛

7000ironman says:

hahaha look at the brother on the floor convulsing lmfao!

kassychavira says:

Lol @ 5:05 guy in the orange boxers

Bernadus benedictus says:

check this out^^ /watch?v=cd8Fmh7nIrQ

Kevin Landolfi says:

Follow Me On Twitter & Instagram @ MyNamesKevinn I’ll Follow Back ! (:

david hanna says:

or we could just watch the video you tard

Rafa Chavarría says:

0:45 Here it is!

luis ferrari says:

este som so se for p/ o bin ladem boa merda, parece uma data de atrasados a dancar ou a darem o cu aos porcos

CompilationCentraI says:

this is the shit!

Zerviwe Huson says:

1.20
OMG.

TRUTHBETOLD10 says:

Little girl on the refrigerator was the funniest..

nybforever says:

LOL 1:31 .move bro

az12hokez11 says:

ya could suck my =3

xxrompecabezasxx says:

Hahahahaha

agentsmith420 says:

0:47
HOW MENY MOTHER FUCKERS DO I HAVE TO KILL TO BE THAT TEDDY BEAR

XTheRamdomGuyX says:

5:30 what a fun looking family XD dancing half naked on the tall table while spinning and shaking your head, disorientating you, why you are a child with weak muscles and low muscle control, on marble, a good 2 feet or so off the ground, and another shaking and dancing on a potientally dangerous and liable to fall fridge or her falling of XD
wish I could’ve done that as a child

vanda ajah says:

haahahha


Lunik97119 says:

XDDDDD nice !!

Mokshabasha says:

omgggggggggggggg hahahahahahahaahahahaaaaaaaaaaa

Antony Contreras says:

0:50 best harlem shake!!!!!

巧筠 莊 says:

yeah. i am lucky to get my gift headphone from beats by dre for nothing. and i can tell u , make sure you tell the address and email properly to send the giftbox. i found it here > bit.lyXz9j6h

XxKidFrankiexX says:

0:50 dat ass though.. best harlem shake ever…

Animatepivot101 says:

dat ass

TheCodShow2000 says:

you are frikk 

erez dagan says:

1. right click on the video
2. stop download
3. enjoy the view

asl149809 says:

Ba tu traduis

Jeremy roque says:

the Harlem shake is by far the dumbest fucking thing on this planet

letiococo1 says:

Que veut dire Harlem shake en français

raven crow says:

pag new year yan pwed yan

Jeroen Dekeling says:

1:13

xXD4RKV1P3RXx says:

Best Harlem shake compilation nice job

Victor Manuel Amézquita Chávez says:

JAJAJAJAJJAJA el 1° y el 2° jajajajajaj

Leave a Reply