Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

MÁS VIDEOS DEL HARLEM SHAKE AQUÍ http://youtu.be/MPYjHEd9qMY Harlem Shake Compilation, los mejores videos del Harlem Shake. Música: Baauer – Harlem Shake htt…

Comments

TwiHard077 says:

Am I the only one that speaks English!? Anyway, I love this dance/song!! My dance place made one and me and another girl were the crazy people!! It was soooooo fun! I was wearing a green wig and pink fairy wings! Luv this!!

alexis roberto tozal salcido says:

like si estaban esperando mas que eso

Mautasrelokito says:

/watch?v=xYLDosMo-Dw&feature=share Look the best harlem shake ._.

johnnyHH24 says:

jajajajajajajajajajaja estan bien rifados muy buena seleccion de videos jajajaja
xD

Bubble Hernandez says:

LIKE minuto 2:35 Si lo supieron hacer :DD

jhon de la rosa says:

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaj que locos…

ENRIQUE ARANIBAR OBREGON says:

PURA BASURAAAAAAAAAA

memo morales says:

i not ondersthen spiken

keniav71 says:

Lol

kenzo201093 says:

que Humala haga su Harlem Shake.

AxeL Rosales says:

en el video numero 5 la señora de rosa no sabe ni fingir !!! :S

oliviasmommy1225 says:

Omg

Stevens Tutoriales says:

jajaja que bobaso y entodos lugares

JDvideosXDDD says:

jajjaajja en todos los lugares

marina reinozo viani says:

jajajajaj muyy buenoo!!


ultimaxter massterxx says:

consiste en que una persona se pone a bailar y contajia a las otra personas y tambien bailan genius

BASEBALLMAN803 says:

Rafik lol

Acrefeks M.S says:

kn los terroristas (°-°)/ tutututut………

moises mejia godinez says:

chido yo bailo halen sake

andres mahy says:

like si viste al pelmaso del 3:25 cayendo de la ventana jajaja q impedido…

isSaPp vAlAdZ says:

jajajaja cada cosa que se inventan jajajaja

joseph arian marquez onofre says:

AJAJAJ MAS LOKASO

jilluchiha122 says:

Lol

Gomzaa22729 says:

Cada vez mas estupida la gente !

ImperiumRomano says:

mejor está el harlem shake de la selección

Lucio Ariel Tijero Fredes says:

que wea mas ridícula… la kago….

peketonick says:

JAJAJAJAJAJAJ 1:58 el blanco en la sala de los negros jajajajajja

SuperLikeMeLike says:

<--- Huge Lesbian-Kissing-HD Channel. Check it out ;)

Francisca DA CONÇEIÇAO says:

Loko Einn

Federico Costantino says:

jajajja muy pero muy bueno


Constanza Girrls says:

Jujujuj xdd ta wenooo

Constanza Girrls says:

Es solo un baile Estupido amargado

nancysmith465 says:

Iol

ilicianeal says:

Dummies

bayron mantilla says:

no tienen mas nada que hacer vagos


01princessmommy says:

am I the only one.

Liftyna Htf says:

que pedo? .__.”

Alessandra Rivera Ruiz says:

re bueno


Delitza Sánchez says:

el de los evangelicos jajaja

duranrenee says:

Do the harlem shake!

Sonia Yangali says:

la parte del negro dio mas risa

Sonia Yangali says:

no lo creo para mi el harlem shake es porno para mis oidos

diego castaño says:

que falta de respeto a la cultura ciudadana

Jennifer Walker says:

They cracra

enzo mamani says:

MURIO EL p.s.y GAMGAS STYLE

deivid serna says:

R.I.P Gamgastyle

Leave a Reply